foto-impressie - Reisverslag uit Yaoundé, Kameroen van Marijke - WaarBenJij.nu foto-impressie - Reisverslag uit Yaoundé, Kameroen van Marijke - WaarBenJij.nu

foto-impressie

Door: marijkekameroen

Blijf op de hoogte en volg Marijke

24 Juni 2010 | Kameroen, Yaoundé

:)

  • 25 Juni 2010 - 08:34

    Boaz:

    Deze is goed zeg!!!! Ik wil ook zo'n outfit :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kameroen, Yaoundé

Marijke

Van april tot juli 2010 verblijf ik in Kameroen om me volledig in te zetten voor een fondsenverwingsproject voor UNICEF. Mijn ervaringen en belevenissen probeer ik op deze manier met jullie te delen.

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 2075
Totaal aantal bezoekers 16698

Voorgaande reizen:

29 Maart 2010 - 20 Juli 2010

UNICEF sabbatical

Landen bezocht: